Публічний договір про надання ЕКП


88018 м. Ужгород, вул.
Минайська, 16А
0312 65-95-65
e-mail: abonvid@gmail.com
сайт: kram.ua


Публічний договір
про надання електронних комунікаційних послуг

(редакція від 01 жовтня 2024) Україна, м. Ужгород

Товариство з обмеженою відповідальністю «Медвецький і К», яке є Постачальником електронних комунікаційних послуг, що здійснює свою діяльність на підставі Статута, зареєстрований в реєстрі постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг під №4862 згідно рішення від 20 вересня 2024 р (надалі – «Постачальник ЕКП»), на підставі договору №1 від 01.10.2024 року з постачальником електронних комунікаційних мереж Товариствоv з обмеженою відповідальністю «Крам», який зареєстрований в реєстрі постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг під №3314 згідно рішення від 14 серпня 2024 р керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, пропонує надання послуг, що забезпечує доступ до мережі Інтернет і можливість логічного з’єднання з кінцевими точками мережі Інтернет незалежно від технології, що застосовується в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується. У тому числі послуга широкосмугового доступу до мережі Інтернет. З використанням мережі: (на підставі договору з постачальником мережі) необмеженому колу осіб (надалі – «Абонентам»), на умовах Даного Публічного договору (надалі – «Договір»).

1. Загальні положення

1.1. Цей Договір розроблений у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р., Правил надання та отримання
телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ № 295 від 11.04.2012 р.,Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», інших актів
законодавства.
1.2. Цей Договір регулює відносини з приводу надання Постачальником ЕКП Абонентам Послуг та Додаткових послуг. Договір вважається погодженим та укладеним Абонентом шляхом вчинення Абонентом дій, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами. Діями, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Постачальником ЕКП умовах, є підтвердження такої згоди Абонентом в Особистому кабінеті, та/або оплата Абонентом замовлених Послуг.
1.3. Укладаючи Договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Абонентом положень Договору, Тарифних планів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.
1.4. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором.
1.5. Умови Договору визначаються Постачальником ЕКП самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України. Умови Договору можуть бути змінені Постачальником ЕКП з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Сайті Постачальника ЕКП. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними д о Договору, такий Абонент має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним у п.9.3 цього Договору. Не розірвання Абонентом Договору у строк одного розрахункового періоду та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента з внесеними змінами до Договору.
1.6. При внесенні змін до цього Договору, Постачальник ЕКП розміщує повідомлення про такі зміни на Сайті Постачальника ЕКП не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до вступу змін в силу, окрім випадків, для яких Договором встановлений інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випа дків, у яких Постачальник ЕКП не зобов’язаний
повідомляти Абонента про внесення змін. При цьому Постачальник ЕКП гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Постачальника ЕКП поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.
1.7. Обов’язковою умовою надання Абоненту Послуг є наявність у Постачальника ЕКП технічної можливості для надання Абоненту замовлених Послуг.
1.8. Параметри Послуг, що надаються Абонентам, визначені умовами відповідних Тарифних планів.

2. Предмет договору

2.1. Постачальник ЕКП надає, а Абонент приймає та сплачує надані йому послуги доступу до мережі Інтернет і можливість логічного з’єднання з кінцевими точками мережі Інтернет незалежно від технології, що застосовується в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується. У тому числі послуга широкосмугового доступу до мережі Інтернет (надалі Послуги), згідно з умовами цього Договору.
2.2. Для надання Послуги, Постачальник ЕКП організовує підключення обладнання Абонента до мережі Постачальника ЕКП (Постачальника електронних комунікаційних мереж).
2.3. Терміни у даному договорі вживаються у наступному значенні:
2.3.1. IP-адреса – унікальний код що забезпечує ідентифікацію кожної складової мережі Інтернет.
2.3.2. Абонентська кабельна лінія – відрізок кабельної мережі від порту мережі Абонента до порту (розподільчої коробки) мережі Постачальника ЕКП. Абонентська кабельна лінія є власністю Абонента.
2.3.3. Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно пов’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.
2.3.4. Електронна комунікаційна мережа – комплекс технічних заходів електронних комунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків,
сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням.
2.3.5. Абонент – споживач ЕКП, який отримує електронні комунікаційні послуги на умовах договору, котрий передбачає під’єднання кінцевого сертифікованого обладнання, що перебуває
в його власності або користуванні, до електронної комунікаційної мережі.
2.3.6. Абонентна плата – фіксований платіж, що сплачується АБОНЕНТОМ за доступ до Інтернету незалежно від факту отримання послуг згідно з Тарифними пакетами, встановленими
Постачальником ЕКП.
2.3.7. Тарифний пакет – обрана абонентом величина абонентної плати за певну швидкість (об’єм) отримуваної інформації.
2.3.8. Додаткові послуги — роботи, що виконуються на замовлення АБОНЕНТА у Місці надання послуг (налагоджування кінцевого обладнання; ремонт, встановлення або перевірка
абонентського кабелю), роботи по прокладанню абонентського кабелю від кінцевого обладнання абонента до електронної комунікаційної мережі та роботи щодо перенесення точки
підключення кінцевого обладнання.
2.3.9. Клієнт — фізична (юридична) особа, яка за наявності доброї волі і технічних умов може стати АБОНЕНТОМ.
2.3.10. Місце отримання послуг — конкретно визначена АБОНЕНТОМ адреса, за якою він бажає отримувати інформаційні послуги. Місце надання послуг особисто визначається
АБОНЕНТОМ. ДОГОВІР укладається з АБОНЕНТОМ за умови, що він є власником, наймачем чи орендарем приміщення (квартири, будинку тощо), де бажає отримувати
інформаційні послуги.
2.3.11. Особовий рахунок абонента (ОР) — персональний рахунок АБОНЕНТА, на якому проводиться кількісний та вартісний облік усіх спожитих АБОНЕНТОМ послуг, а також складається список платежів АБОНЕНТА за весь період надання йому послуг.
2.3.12. Розрахунковий період — період, за який здійснюється нарахування Абонентської плати . Перший Розрахунковий період починається з дня підключення абонента до електронної
комунікаційної мережі.
2.3.13. Тарифи — документ, що містить перелік Послуг, які надаються Постачальником ЕКП, та їхню вартість. Тарифи встановлюються (змінюються) Постачальником ЕКП в
односторонньому порядку та доводяться до відома АБОНЕНТА в порядку, передбаченому цим ДОГОВОРОМ. При затвердженні нових Тарифів попередні втрачають свою силу.

3. Порядок та строки надання послуг

3.1. Постачальник ЕКП здійснює підключення порту мережі Абонента до порту мережі Постачальника ЕКП після підписання акту надання послуг за вказаним Абонентом в Реєстраційній карті
місцем отримання послуг, а саме: надає Абоненту 1 порт в обладнанні Постачальника ЕКП на термін дії цього Договору;
3.2. Для однозначної ідентифікації обладнання Абонента в мережі, Постачальник ЕКП призначає Абоненту особисту IP-адресу. Будь-яка кількість Послуги, що буде передана в мережі Інтернет з використанням ідентифікованого обладнання, буде вважатися Постачальником ЕКП, як така, що спожита Абонентом, на що Абонент погоджується.
3.3. Для доступу на персональну сторінку статистики Абоненту видається логін та пароль.
3.4. Протягом строку дії Договору Абонент за умови наявності у Постачальника ЕКП технічної можливості може змінити тарифний пакет, кількість та перелік додаткових послуг.
3.5. Постачальник ЕКП надає Послугу в тому вигляді, у якому вона доступна на момент надання. Повна достовірна інформація про послугу, її якість, а також про характер роботи мережі надається Абоненту при укладенні з ним договору про надання Послуги. Постачальник ЕКП не дає гарантій того, що будь-яка інформація або дані, що пересилаються за допомогою Послуги не містять віруси, або інші небажані компоненти. Постачальник ЕКП не несе відповідальності за негативні для Абонента наслідки сп ричинені такими небажаними компонентами, або змістом
отриманої інформації. Початком надання Послуги Постачальником ЕКП та моментом, з якого Абонент отримує Послугу, вважається момент підписання акту про підключення Абонента
до мережі Постачальника ЕКП.
3.6. Постачальник ЕКП має право призупиняти надання Послуги на час проведення регламентних і профілактичних робіт. Сумарний час відсутності послуги не повинен перевищувати 9 годин на місяць. Постачальник ЕКП зобов’язується не пізніше ніж за 12 годин сповістити Абонента будь-яким доступним методом (смс, дзвінок, роміщення інформації на сайті або в соціальних мережах) про заплановане призупинення надання послуги.
3.7. Протягом строку дії Договору Абонент має право відмовитись від отримання одного або декількох обраних видів організовує Абонентську кабельну лінію від кінцевого обладнання Абонента до обладнання Постачальника ЕКП;

4.Тарифні плани та порядок розрахунків

4.1. Тарифні плани на всі види Послуг, що надаються Постачальником ЕКП, встановлюються Постачальником ЕКП самостійно.
4.2. Постачальник ЕКП має право формувати Тарифні плани, які можуть передбачати різні умови оплати, вартість, територію та строк дії Тарифного плану та різні умови отримання Послуг.
4.3. Тарифні плани та тарифи на будь-які Послуги та Додаткові послуги можуть бути змінені або скасовані Постачальником ЕКП за умови повідомлення Абонентів шляхом розміщення інформації на Сайті Постачальника ЕКП не менше ніж за сім календарних днів до дати такої зміни або скасування.
4.4. Абоненти здійснюють оплату Послуг та Додаткових Послуг за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет-систем та іншими вказаними Постачальником ЕКП способами. Документи про оплату рахунків мають зберігатися Абонентом протягом 3-х років.
4.5. Абоненти здійснюють оплату послуг до початку дії тарифного пакету (передоплата).
4.6. Постачальник ЕКП має право встановлювати розмір одиниці тарифікації Послуг і порядок розрахунку неповної одиниці тарифікації. Одиниця тарифікації може вказуватися у конкретному
Тарифному плані.
4.7. Тарифні плани можуть передбачати можливість платної або безоплатної зміни одного Тарифного плану на інший, про що вказується в умовах Тарифних планів.
4.8. Постачальник ЕКП на підставі письмової заяви Абонента має право здійснити перерахування абонентної плати (якщо таку передбачає Тарифний план), яка нараховувалася за час перерви у наданні Послуг у зв’язку з пошкодженням Мережі Постачальника ЕКП, якщо пошкодження не усунуто в десятиденний строк.
4.9. Стягнення Постачальником ЕКП з Абонента плати за Послуги здійснюється шляхом списання грошових коштів з Особового рахунку Абонента.
4.10. Всі оплати Абонентом за Договором здійснюються шляхом внесення Абонентом грошових коштів на свій Особовий рахунок. Грошові кошти мають бути внесені Абонентом на свій Особовий рахунок у розмірі, строки та порядку, що встановлені умовами Тарифних планів.
4.11. Зобов’язання Абонента з оплати Послуг вважається виконаним з моменту обліку Постачальником ЕКП платежів Абонента на його Особовому рахунку.
4.12. Всі платежі за Договором здійснюються Абонентом в національній валюті України.
4.13. Якщо на момент припинення надання Послуг за Договором або припинення Договору, незалежно від причини припинення, баланс Особового рахунку Абонента має від’ємне значення, то Абонент зобов’язаний протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту припинення погасити свою заборгованість за Договором. У ви падку невиконання Абонентом своїх зобов’язань за Договором, Постачальник ЕКП має право звернутись до своїх агентів, консультантів, повірених, адвокатів та адвокатських компан ій та/або до суду для стягнення з Абонента суми заборгованості.
4.14. Для забезпечення можливості безперервного отримання замовлених та активованих Послуг, а також для забезпечення наявності постійної можливості здійснювати замовлення Послуг у будь-який час, Абонент має право вносити на свій Особовий рахунок грошові кошти у розмірі більшому, ніж передбачено Тарифним планом.
4.15. У випадку збільшення розміру платежів в межах затверджених Постачальником ЕКП та обраних Абонентом Тарифних планів, Постачальником ЕКП не менше ніж за 7 (сім) календарних днів до вступу змін в силу розміщує повідомлення про такі зміни на Сайті Постачальника ЕКП або у Особистому кабінеті Абонента, та може інформувати Абонента через засоби масової інформації або шляхом направлення відповідного письмового повідомлення Абоненту. Якщо до дати вступу в силу змін, передбачених цим пунктом Договору, Абонент у порядку, передбаченому цим Договором, не відмовився від конкретних Послуг, Тарифний(ні) план(и) на які був(ли) збільшений(ні), або не змінив Тарифний план, із збільшенням якого він не
згодний, на інший Тарифний план, то вважається, що Абонент згодний із такими змінами та після вступу змін в силу надання Абоненту таких Послуг продовжує ться та нарахування
платежів за них здійснюється на змінених умовах.
4.16. Розрахунковий період встановлюється тарифними планами для кожного конкретного тарифу. За час, протягом якого послуги не надавалися з вини Абонента, абонентська плата, та інші обов’язкові платежі нараховуються Абоненту в повному обсязі.
4.17. Для зміни тарифного пакету Абонент в Особистому кабінеті обирає наступний тарифний пакет, який почне діяти після закінчення поточного або направляє Постачальнику ЕКП письмове
повідомлення, в якому зазначає новий обраний тарифний пакет. Зміна тарифного пакету відбувається після закінчення терміну дії поточного тарифного пакету.
4.18. У разі, якщо станом на початок розрахункового періоду згідно обраного тарифного плану на Особовому рахунку Абонента н е вистачає коштів для стягнення абонплати за поточний
розрахунковий період, Постачальник ЕКП має право призупинити надання Послуг. Припинення надання Послуг не звільняють АБОНЕНТА від оплати вже отриманих ним послуг.
4.19. У випадку несплати абонентської плати за надані послуги Абонент несе відповідальність у вигляді сплати на користь Постачальника ЕКП пені у розмірі подвійної облікової ставки НБУ,
що діяла на момент порушення, від вартості невиконаного зобов’язання за кожен день прострочення.

5. Права та обов’язки Сторін

5.1. Абонент має право:
5.1.1. Отримувати достовірну та вичерпну інформацію про Послуги, що надаються Постачальником ЕКП у відповідності до умов Договору.
5.1.2. Замовляти у Постачальника ЕКП будь-які Додаткові послуги, якщо вони пропонуються Абоненту. Порядок замовлення Додаткових послуг вказаний в умовах Тарифних планів.
5.1.3. При користуванні Послугами обирати інші Тарифні плани, перехід на які дозволено Постачальником ЕКП, відповідно до умов Тарифних планів.
5.1.4. Своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості.
5.1.5. Письмово повідомляти Постачальника ЕКП про будь-які претензії, пов’язані з отриманням Послуг.
5.1.6. Відмовитися від подальшого користування Послугами Постачальника ЕКП та розірвати Договір у порядку, визначеному Договором та/або умовами Тарифних планів.
5.2. Абонент зобов’язаний:
5.2.1. При отриманні Послуг дотримуватись положень Договору, чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 р., Правил надання та
отримання Телекомунікаційних послуг, а також загальноприйнятих норм роботи в мережі Інтернет, спрямованих на те, щоб діяльність кожного користувача мережі Інтернет не заважала
роботі інших користувачів.
5.2.2. Забезпечувати доступ персоналу Постачальника ЕКП та його технічним представникам в Приміщення Абонента для виконання П остачальником ЕКП Активації Послуг, інших своїх
обов’язків, та перевірки дотримання Абонентом своїх обов’язків за Договором.
5.2.3. Систематично, не рідше 1 разу на 7 (сім) календарних днів, перевіряти наявність повідомлень Постачальника ЕКП на Сайті Постачальника ЕКП, на сторінці Особового кабінету Абонента.
Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення із будь-якими повідомленнями Постачальника ЕКП на Сайті Постачальника ЕКП, на сторінці
Особистого кабінету Абонента.
5.2.4. Узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення обладнання Абонента, проведення Постачальником ЕКП кабелів та виконанню підключення до
Послуг.
5.2.5. Для отримання Послуг використовувати тільки сертифіковане в Україні обладнання.
5.2.6. Приймати необхідні заходи по захисту власного обладнання від дії шкідливого програмного забезпечення, перешкоджати розповсюдженню спама та шкідливого програмного забезпечення
з його обладнання відповідно до вимог діючого законодавства України та з урахуванням положень Договору.
5.2.7. Своєчасно здійснювати оплату Послуг та/або Додаткових послуг згідно з встановленим порядком розрахунків у Тарифному плані.
5.2.8. Повідомляти Постачальника ЕКП про відсутність Послуг, в тому числі внаслідок пошкодження Мережі Постачальника ЕКП або збою обладнання Постачальника ЕКП.
5.2.9. У разі, якщо технологія доступу до мережі Інтернет передбачає встановлення на території Абонента модему або іншого електронного комунікаційного обладнання, Абонент зобов’язаний
придбати таке обладнання за Актом приймання-передачі і нести відповідальність за його працездатність втрату або пошкодження (у тому числі третіми особами).
5.2.10. Дотримуватися обмежень у користуванні Послугою, що передбачені цим Договором.
5.2.11. Не вчиняти будь-яких дій, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні кримінальну, адміністративну відповідальність.
5.2.12. Не допускати використання власного обладнання та інших пристроїв, що забезпечують отримання Послуг, для вчинення протиправних дій, а також з метою, що суперечить інтересам
безпеки держави, порушує громадський порядок, посягає на честь і гідність громадян, для навмисного створення незручностей іншим абонентам, або у спосіб, який може ускладнити
використання послуг Постачальника ЕКП іншими абонентами. Абонент зобов’язується не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації електронних
комунікаційних мереж, підтримки їх цілісності та взаємодії, захисту інформаційної безпеки мереж, не виконувати модернізацію та/або програмування свого обладнання, що може будьяким
чином вплинути на тарифікацію ЕКП у електронній комунікаційній мережі Постачальника ЕКП чи нормальне функціонування мережевог о устаткування Постачальника ЕКП, не змінювати
порядок маршрутизації вхідного та вихідного трафіку, не використовувати пристрої та обладнання, що забезпечують надання Послуг, для надання третім особам ЕКП (зокрема , послуг передачі даних, послуг з доступу до мережі Інтернет).
5.2.13. Забезпечувати належну конфіденційність, зберігання інформації з обмеженим доступом, зокрема, аутентифікаційних даних, а також захист такої інформації від третіх осіб, зокрема, від
зловмисників, хакерів тощо. До такої інформації, належать, зокрема, унікальні логін (login) та пароль (password) Абонента, що використовуються Абонентом для доступу до сторінки
Особистого кабінету та до Послуг, номер Особового рахунку Абонента. Абонент несе всі ризики, пов’язані із використанням такої інформації з обмеженим доступом третіми особами, та
самостійно відповідає за всі пов’язані із цим збитки, завдані йому самому, Постачальнику ЕКП, іншим особам.
5.3. Абоненту забороняється:
5.3.1. Використовувати мережеві ідентифікатори інших осіб, фальсифікувати мережеві ідентифікатори, використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори.
5.3.2. Замовляти та пропонувати розсилання спаму, розсилати спам.
5.3.3. Вчиняти та сприяти вчиненню будь-яких дій, що перешкоджають роботі інших абонентів ЕКП, або нормальному функціонуванню обладнання Постачальника ЕКП.
5.3.4. Брати участь у будь-яких діях, що можуть бути причиною припинення та/або порушення функціонування будь-якого елемента мережі Інтернет.
5.3.5. Порушувати правила використання, встановлені власником окремого елемента Інтернет.
5.3.6. Встановлювати обладнання та використовувати Послуги в цілях, відмінних від особистих, домашніх та в інших цілях, пов’язаних із здійсненням Абонентом підприємницької діяльності.
5.3.7. Здійснювати несанкціонований доступу до Послуг.
5.3.8. Відправляти мережею Інтернет інформацію, яка за своїм змістом суперечить вимогам чинного законодавства.
5.3.9. Використовувати Інтернет для розповсюдження матеріалів, що відносяться до порнографії, паплюжать людську гідність, пропагують насильство та екстремізм, розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, переслідують хуліганські та шахрайські цілі.
5.3.10. Пересилати, публікувати, передавати, відтворювати та розповсюджувати будь-яким способом за допомогою Послуг програмне забезпечення та інші матеріали, повністю або частково
захищені нормами законодавства про охорону авторського права та інтелектуальної власності, без дозволу власника або його уповноваженого представника.
5.3.11. Використовувати для отримання Послуг обладнання та програмне забезпечення, не сертифіковане належним чином на території України.
5.3.12. Використовувати Інтернет для розповсюдження непотрібної одержувачу, незапитаної інформації, спама.
5.4. Зокрема, неприпустимими є наступні дії:
5.4.1. масова розсилка попередньо неузгоджених електронних листів (massmailing); під масовою розсилкою розуміється як надіслання багатьом одержувачам, так і багаточисельне надіслання
одному одержувачу; під електронними листами розуміються повідомлення електронної пошти, соціальних мереж, месенджерів та інши х подібних засобів особистого обміну інформацією;
5.4.2. неузгоджена розсилка електронних листів рекламного, комерційного або агітаційного характеру, а також листів, що містять грубі або образливі вирази та пропозиції.
5.4.3. Використовувати ідентифікаційні дані (імена, адреси, логіни, паролі, номери телефонів тощо) третіх осіб, окрім випадків коли ці особи уповноважили Абонента на таке використання.
5.4.4. Фальсифікувати свою IP-адресу, адреси, що використовується в інших мережевих протоколах, а також іншу службову інформацію при передаванні даних в Ін тернет.
5.4.5. Використовувати неіснуючі зворотні адреси при відправці електронних листів за виключенням випадків, коли використання будь-якого ресурсу в мережі Інтернет в явній формі
дозволяє анонімність.
5.4.6. Здійснювати спроби несанкціонованого доступу до ресурсів Інтернет, проведення та участі в мережевих атаках та мережевому зломі, за виключенням випадків, коли атака на мережевий ресурс здійснюється з явного дозволу власника або адміністратора цього ресурсу.
5.5. Постачальник ЕКП має право:
5.5.1. Вносити зміни до Договору шляхом публікації змін на Сайті Постачальника ЕКП і розміщення відповідного повідомлення про здійснені зміни у Договорі.
5.5.2. Встановлювати нові Тарифні плани, плату за Додаткові послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани чи плату за Додаткові послуги.
5.5.3. Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цим Договором. У разі якщо Постачальник ЕКП не припинив або не обмежив
надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги. Припинення або обмеження надання Послуг може бути здійснене Постачальником ЕКП без
будь-якого додаткового повідомлення Абонента.
5.5.4. Здійснювати повне або часткове обмеження окремих дій Абонента в мережі Інтернет, якщо такі дії створюють загрозу для нормального функціонування електронних комунікаційних мереж та/або порушують вимоги, передбачені цим Договором.
5.5.5. Залучати третіх осіб до виконання юридичних та інших дій, пов’язаних із наданням Абоненту Послуг та отриман ням платежів за Договором без погодження таких дій Постачальника ЕКП з Абонентом.
5.5.6. У безспірному (безакцептному) порядку списувати та переміщати помилково зараховані на Особовий рахунок Абонента грошов і кошти при умові письмового звернення абонента в межах
одного розрахункового періоду.
5.5.7. Змінювати мережеві ідентифікатори та ідентифікатори доступу Абонента (логін) з технічних причин та з причин підвищення рівня безпеки, повідомивши про це Абонента на Сайті
Постачальника ЕКП та у Особовому кабінеті Абонента.
5.5.8. Без згоди Абонента змінювати параметри маршрутизації, якщо це не погіршує параметри надання Послуг.
5.5.9. Встановлювати умовами Тарифних планів та/або акцій, що проводитимуться Постачальником ЕКП, обмеження по кількості підк лючень Послуг за однією адресою, додаткові умови підключення та користування Послугами тощо.
5.5.10. Вести облік обсягу та вартості наданих Послуг, своєчасності і повноти платежів за їх споживання. Вищезазначений облік здійснюється автоматизованою системою обліку спожитих послуг (білінгом). Абонент погоджується, що до такої автоматизованої системи обліку спожитих послуг буде включено відомості про Абон ента, які буде надано ним Постачальнику ЕКП при
укладені та виконанні Договору.
5.5.11. Постачальник ЕКП має інші права, передбачені Договором та чинним законодавством України.
5.6. Постачальник ЕКП зобов’язаний:
5.6.1. Надавати Абоненту Послуги цілодобово згідно з затвердженими НКРЗІ та ЦОВЗ граничними нормативними рівнями показників якості. Забезпечувати правильність обліку та застосування тарифів до наданих Послуг.
5.6.2. Здійснювати повідомлення Абонентів про зміну або скасування існуючого Тарифного плану шляхом розміщення відповідного п овідомлення на Сайті Постачальника ЕКП або у інших
засобах масової інформації не пізніше, ніж за сім календарних днів до вступу вищевказаних змін у дію. При цьому зміна або скасування існуючого Тарифного плану не потребує згоди
Абонента.
5.6.3. На вимогу Абонента надавати інформацію про режим роботи підприємства Постачальника ЕКП, умови та порядок надання основних та Додаткових послуг (що надаються Постачальника ЕКП), Тарифні плани, порядок та систему оплати Послуг.
5.6.4. Відновити надання Послуг у разі збою у роботі обладнання Постачальника ЕКП та/або пошкодження Мережі Постачальник а ЕКП протягом 5 робочих днів з моменту отримання
повідомлення від Абонента про відсутність Послуг, або повідомити Абонента про інший строк у разі, якщо відновлювальні роботи неможливо провести протягом 5 робочих днів.
5.6.5. Приймати від Абонентів звернення, заяви, скарги та пропозиції та надавати на них відповіді у встановлений законодавством строк.
5.6.6. Виконувати інші зобов’язання, передбачені Договором та чинним законодавством України.

6. Відповідальність сторін

6.1. Відповідальність Постачальника ЕКП
6.1.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Постачальника ЕКП несе відповідальність, передба чену чинним законодавством України і, зокрема, Законом
України «Про електронні комунікації», «Правилами надання та отримання Телекомунікаційних Послуг», затвердженими Постановою КМУ
6.1.2. З урахуванням інших положень Договору, Постачальник ЕКП відповідає за належне надання Послуг до Точки демаркації (точки розмежування відповідальності Постачальника ЕКП та Абонента).
6.2. Постачальник ЕКП не несе відповідальності:
6.2.1. за прямі або непрямі збитки, понесені Абонентом в результаті отримання ним Послуг або неможливості їх отримання;
6.2.2. за якість Послуг при пошкодженнях Абонентського обладнання та/або з’єднувальних ліній Абонента, при збоях програмного забезпечення та обладнання, що не належить Постачальнику
ЕКП, а також у разі викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються Постачальником ЕКП для надання Послуг за Договором;
6.2.3. за функціонування та доступність окремих сегментів мережі Інтернет. Постачальник ЕКП не гарантує можливість інформаційного обмін у з тими вузлами або серверами, що тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет;
6.2.4. за відсутність обліку платежу Абонента на його Особовому рахунку у випадку ненадходження даного платежу на поточний рахунок Постачальника ЕКП;
6.2.5. за забезпечення безпеки Абонентського обладнання та програмного забезпечення Абонента, що використовується ним для отримання Послуг;
6.2.6. за ненадання або неналежне надання Послуг за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Постачальника ЕКП;
6.2.7. за зміст інформації, що передається електронними комунікаційними мережами;
6.2.8. за достовірність відомостей, що надаються Абонентом.
6.2.9. відсутність у Постачальника ЕКП технічної можливості для надання Послуг Абоненту не є підставою для подання Абонентом Постачальнику ЕКП будь-яких претензій та позовів.
6.2.10. за помилкове поповнення Абонентом чужого Особового рахунку.
6.3. Відповідальність Абонента
6.3.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Абонент несе відповідальність, передбачену чинни м законодавством України і, зокрема, Законом України «Про електронні комунікації», «Правилами надання та отримання Телекомунікаційних послуг», затвердженими Постановою КМУ.
6.3.2. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини Абонента, Щомісячні платежі за такі Послуги, нараховуються та стяг уються Постачальником ЕКП з Абонента в повному розмірі.
6.3.3. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов Тарифних планів.
6.3.4. Абонент несе повну відповідальність за збереження свого пароля доступу і за збитки, що можуть вини кнути у разі несанкціонованого використання Послуги третіми особами через канал доступу Абонента.
6.3.5. Абонент приймає на себе всю відповідальність за правильність внесення платіжного коду, а також за перевірку прізвища та ініціалів отримувача платежу при оплаті послуг через термінали самообслуговування.
6.3.6. Абонент погоджується з тим, що фінансова відповідальність Постачальника ЕКП, що може виникнути за будь-яких інших умов, суворо обмежена розміром абонплати за надання Послуги
на 1 (один) календарний місяць і не може перевищувати цю суму.

7. Порядок призупинення та припинення надання послуг

7.1. 7.1. Надання Послуги призупиняється у випадках:
7.1.1. Порушення Абонентом розмірів, порядку або строків оплати, що встановлені для обраного Абонентом тарифного плану, закінчення внесеного Абонентом авансового платежу, набуття
грошовим балансом на Аккаунті Абонента нульового або від’ємного значення.
7.1.2. Заміни встановленого у Абонента обладнання, необхідного для отримання Послуги.
7.1.3. За письмовою заявою Абонента на термін не менше, ніж 10 діб (наприклад, для перебування у відпустці), та не більше 90 діб на протязі одного року. Всі такі зміни фіксуються у відповідному журналі та не мають зворотної дії.
7.1.4. При не поповненні Абонентом свого Особового рахунку на суму та у строки, що вказані у Тарифних планах;
7.1.5. У випадку недостатності на Особовому рахунку Абонента коштів, необхідних для початку нового розрахункового періоду згідно з обраним Тарифним планом;
7.1.6. У випадку проведення Постачальником ЕКП Планових робіт
7.2. Відновлення надання Послуги здійснюється протягом 2 робочих днів з дня після закінчення дії причини призупинення (п. 7.1.), крім випадків припинення надання Послуги.
7.3. Якщо протягом 30 днів з моменту призупинення надання послуг Абонент не погасив заборгованість, Постачальник ЕКП має право припинити надання Послуги Абоненту. При цьому з моменту припинення надання Послуги абонентська плата не нараховується, але Абонент зобовязаний погасити фактичну заборгованість, та нараховану пеню що залишилась на час
припинення надання Послуги.
7.4. Постачальник ЕКП також має право припинити надання Послуги Абоненту без компенсації зазнаних Абонентом витрат, пов ‘язаних з використанням Послуги, в разі :
7.4.1. Відмови Абонента від Послуги у порядку, встановленому цим Договору;
7.4.2. Порушення Абонентом чинного законодавства України при використанні Послуги, а також вчинення Абонентом або з використанням його мережевих реквізитів дій, які порушують
моральні та етичні норми
7.4.3. Порушення Абонентом пп. 5.3, 5.4 даного Договору.
7.5. Постачальник ЕКП має право відмовити в подальшій можливості поновити використання Послуги Абонентом в разі виявлення випадків порушення пп. 5.3, 5.4. При цьому визначення
рівня порушення визначається Постачальником ЕКП виключно з його суб ‘єктивної точки зору.
7.6. Повторна активація здійснюється протягом 2 робочих днів після закінчення дії причини припинення надання Послуги (пп. 7.3, 7.4 )
7.7. Призупинення надання послуг в цілому або частково згідно даного договору не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань, що виникли до такого призупинення.

8. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань у випадку, якщо таке невиконання або неналежне виконання сталось внаслідок дії
обставин непереборної сили. Під обставинами непереборної сили розуміються пожежі, землетруси, інші природні явища, стихійні лиха, дії третіх осіб, військові дії, прийняття актів
державних органів та інші незалежні від Сторін обставини, які унеможливлюють своєчасне, повне та належне виконання Стороною своїх зобов’язань за даним Договором.
8.2. У випадку виникнення обставин непереборної сили Сторона, яка знаходиться під її дією, повідомляє про це іншу Сторону протягом 5 днів з моменту виникнення такої обставини або з
моменту виникнення у такої сторони можливості повідомити іншу Сторону про виникнення обставини. Після припинення дії обставини непереборної сили Сторона, яка знаходилась під
її дією, повідомляє про таке припинення іншу сторону протягом 5 днів з моменту закінчення дії форс-мажорної обставини або з моменту виникнення у такої Сторони можливості
повідомити іншу Сторону про припинення дії форс-мажорної обставини.
8.3. У випадку порушення Стороною, яка знаходиться під дією обставини непереборної сили, вимог п.8.2 Договору, вона втрачає право посилатись на таку обставину як на підставу для
звільнення від відповідальності.
8.4. Виникнення обставини непереборної сили продовжує строки виконання зобов’язань на період, який дорівнює строку дії такої обставини.

9. Порядок набуття чинності та припинення дії договору

9.1. Даний Договір набуває чинності з 01 жовтня 2024 року для всіх Абонентів, які перебувають на цю дату в договірних стосунках із Постачальником ЕКП з надання послуг доступу до
мережі Інтернет. Всі попередні договори усні та письмові втрачають свою силу.
9.2. Даний Договір діє безстроково.
9.3. Абонент має право ініціювати дострокове припинення дії Договору, про що повідомить Постачальника ЕКП письмово (рекомендованим листом або кур’єром). Договір припинить свою
дію після закінчення поточного тарифного періоду за який уже нарахована абонентська плата.
9.4. Сторони дійшли згоди, що Договір припинить свою дію у випадку припинення надання послуг в порядку, встановленому п.7.4.
9.5. Якщо протягом 30 днів з моменту припинення надання послуг (зг. п. 7.4) Абонент не погасив заборгованість, Постачальник ЕКП ма є право в односторонньому порядку розірвати Договір
без додаткового узгодження з Абонентом.

10. Інші умови

10.1. У разі виникнення у Абонента скарг або пропозицій, він може звернутися до Постачальника ЕКП з усною заявою, зателефонув авши до інформаційно-довідкової служби Постачальника ЕКП або звернутися до нього з письмовою заявою, у якій вказати суть проблеми, своє ім’я та прізвище, а також зворотну адресу. Постачальник ЕКП, отримавши письмову заяву, повинен її
розглянути і у 30-денний строк надати письмову (або у формі, у якій просить Абонент) відповідь. У разі якщо отримане звернення або заява містить прохання чи вимогу вчинити певні дії,
Постачальник ЕКП, у разі згоди вчинити ці дії, вчиняє їх без додаткового письмового повідомлення, за винятком випадку, коли з суті прохання чи вимоги не слідує необхідність
повідомлення Абонента про задоволення прохання чи вимоги.
10.2. Абонент гарантує Постачальнику ЕКП, що він володіє законними правами на Приміщення Абонента, де здійснюється підключенн я Послуг.
10.3. При підключенні Послуг або відновленні їх надання Постачальник ЕКП не зобов’язаний здійснювати налаштування кінцевого обладнання Абонентів.
10.4. У разі зміни найменування, організаційно-правової форми або місцезнаходження Постачальника ЕКП, він зобов’язаний повідомити про це Абонента на Сайті Постачальника ЕКП не пізніше
ніж у 20-денний строк з моменту вступу в силу змін.
10.5. У разі зміни прізвища, ім’я або по-батькові Абонента він зобов’язаний повідомити про це Постачальник ЕКП протягом 20 календарних днів з моменту набуття чинності таких змін шляхом звернення до відділу продажів Постачальника ЕКП та/або за телефоном Контакт-центру Постачальника ЕКП, що вказані на Сайті Постачальник ЕКП.